31 Oktober

Okej. Sthlm Live igår var kanonbra! De är sjukt bra! Alla hade verkligen skitkul. Det var fullsatt också, är glad att vi gick dit!

Trots att det blev lite vildare än planerat...men när Tom gav mig 4 shot för 60 spänn, då var det väl kört! Så vid halv tio bar det av till Carina för efterfest, där bjöds det på rödvin och korv med bröd.

usch... nästan så jag skäms över mig själv.. Det är ju på lördag det gäller liksom. haha.

Amazon två kvällar på en vecka blir rekord.


Jag har förmodligen muskelinflammation i bröstkorgen/ryggen, det är inte skönt nånstans, jag skulle helst vilja sluta andas helt, för det gör ont. men det går nog över snart.

Ganska mörk bild tyvärr men.. här är hela gänget:

Och så här glada blev vi sen..

 Ed Belfour gör debut ikväll! Det kommer bli fullsatt och jag önskar att jag kunde vara där. Funderar på att bosätta mig i Leksand när jag blir stor...;) Mina barn ska växa upp i Ejendals Arena. Tåls att fundera på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0