31 Juli

Helgen då...

I fredags var jag och åsa i etuna och shoppade lite. Det jag inte förstår är hur jag varenda gång jag ska till folkesta kör vilse...jag vet ju var det ligger. men ändå blir det fel. ny kamera blev det till åsa i allafall. riktigt vacker.

Sen åkte vi till Tunapark...Ett par stövlar blev det..igen! och så var hela min dag gjord!

På kvällen åt vi kanonmiddag, jag och åsa. Sen bar det iväg till Malmköping.

oj oj oj..Måns...han var riktigt..bra!
Han duger ;)

Efter måns gick vi ner till sofie och förfestade. Jag, Sofie, Linnéa, Åsa och Linda.
Sen vidare till Plevna, det var en riktigt kul kväll! Med rätt människor blir det mesta kul!


Lite marknad på lördagen, och tro det eller ej, men jag köpte en ny leksandshalsduk i deras stånd. Tyckte väl det var dags nu, alla tjatar ju sådant ;)

jobb i söndags hela dagen. Sen blev det bio, the simpson movie, med Stefan, Linnea, Andreas och Eric.


En bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0