30 September

Jaha helgen.

Det gick bra att vara fyllechaffis i fredags natt, var bara nära att köra på en räv och en grävling.

Var en lugn lördag...enda tills det blev otrooligt stressigt, och jag slängde i mig maten, tog på mig ett linne som ännu inte hade torkat, vad skulle jag göra soffan stod utanför dörren och gasade...Dålig planering av mig, som vanligt! Så plockade vi upp Linda & Markus och åkte till Sparreholm. Lite förfest med miintu..fy fan, vilket skit...;)

Sen tillbaka till Flen, till teklas av alla ställen...och det var fullt?!..vad är de frågan om..så vi gick hem till linda&markus en sväng var där en kvart kanske, sen tänkte jag gå hem istället..men gick förbi teklas igen. Där träffade jag Linn och en kompis till henne, så när de gick in och visade sina stämplar höll jag upp min arm också..Självklart gled jag in utan problem med min obefintliga stämpel..

Där inne var ungefär hela flen...så det var ju kul! Men stannade inte så länge...fick sällskap till brogetorp så då passade jag på att traska hemåt :) Lika bra.


                               Liam Farrenkopf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0