30 November

Var uppe tidigt. Skulle vara hos tandläkaren 07.30, kan ju säga att jag kom mycket tidigare dit än många av tandläkarna... hrm..men bra gick det. Jag har fina tänder :)

Sen väl hemma, var det ingen idé att krypa ner i sängen igen...pappa for runt här hemma, så vid 10.00 vinkade jag av honom...eller jag ropade hejdå från soffan. Jag låg och kolla på "Vakna med the Voice" som lite senare blev "Somna med the Voice" istället :)

pappa åkte med sina kompisar till Leksand. Kul för honom att han har kompisar som vill åka till leksand... mer än en annan har.


Spännande kväll blev det.

Vilket slutade med att mina nagelband är sönderbitna...nog för att jag kommit så pass långt att jag slutade bita på naglarna för nåt år sen, men när det blir nervöst eller spännande..så får nagelbanden ta stryk istället... inte trevligt! Inte skönt!


Leksand på TV ikväll igen, det är bra. I pausen mellan första och andra perioden, slog jag över till Idol, lagom till Amanda. Herregud...Jag älskar Halleluja, Den låten är så underbar. Jag grinade som ett barn...Men var ju inte ensam :)

Matchen blev 5-5 iallafall...därav all spänning. Pappa ringde från arenan och sa att det var ett jävla drag. Men om två veckor är den min tur. dock i nyköping...inte lika coolt.


Imorn åker jag,Sofie,Yvonne, Lisen, Malin och Christian till Globen. Sthlm Horseshow står på schemat. Det blir nog mysigt, lite julkänsla ska det nog bli.

Jag och Soffan ska ta skodan upp. Jo jo...får se om vi kommer fram. 


Nej, sova kanske...

Puss

December nu...


Kommentarer
Postat av: Tomas

snyggaste bilden helt klart ;)

2007-12-12 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0