30 Maj

Stefan ringde och väckte mig alldeles för tidigt, började skrika om biljetter och jag vet inte allt. jag flög upp ur sängen, åt yogurt stående vid köksbordet, och sprang sen iväg till Steffo. Sen beställde vi 4 biljetter var till Sverige -Island, Råsunda på Nationaldagen. Ska bli riktigt kul! ;)

Idag har jag stefan och ström,druckit kaffe och fixat med thailandbilderna. vilket var ett stort projekt, som till slut sket sig, och måste göras om ialla fall.
Sen lunchade vi på statoil, varför inte liksom?!

Resten av dagen har vi suttit i ströms kök och mest varit otrevliga mot varandra. Det är härligt =)

Igår satte jag in 300 kr till www.leksandtifocrew.se. Drar mitt strå till stacken så att säga. Hoppas på nåt riktigt stort i höst!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0