3 juni

Spänning på högsta nivå bjöds vi på igår kväll, det gillar jag. Trots att jag säger att jag hatar det i stundens hetta! =)
Satt med killarna och drack öl, det är nice!

Sen kom Linnéa och Sofie och hann med att se sista minuten.

Men tarvligt slut på matchen, vi satt som fån allihopa, och fattade ingenting!
Det var väl sådär. vilka idioter det finns.
Men vilket drag det kommer bli på onsdag! Då ska det vinnas på rätt sätt!

Sen en promenad till amazon, och sen efter 20 minuter kom tomas och hämtade oss. vi gick inte ens in. det var det inte värt.

upp med tuppen kl 7, sen kom sofie och lisen och hämtade mig. Åkte till hästtävlingarna på Strömsholm. så vi har tillbringat dagen med att kolla på dessa vackra djur, suttit i solen och bara haft det såå bra! Frukost intogs i etuna på statoil kl 8, två korv med bröd. kan det bli bättre?;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0