29 Maj

Har varit en skön dag.
Vandrade upp till kontoret i förmiddags, tänkte kolla om de hade mitt schema klart. men icke. Det kommer förmodligen i slutet av veckan.

fick även lite jobbtider... jobbar 24-timmarspass på torsdag. ska bli nice! =)
Så kl 08 på fredag morgon ska Linnéa plocka upp mig vid jobbet, sen ska vi på utflykt. visst?!

Har hängt med killarna ikväll. Jag truki och jeppe fixade fika, och stefan, ström och Isak dök upp lagom till det. Gött var det!

Jag fick de att kolla på hemmafruarna, trots lite protester. men skam den som ger sig! tror till och med de gillade det ;)



Längtar till helgen... ska bli så himla mysigt!

Mer har jag inte på hjärtat idag.

Have fun

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0