28 Maj

Har haft en bra helg i huvudstaden. i lördags var det grillfest på schemat. mycket trevligt. så himla mysigt och se solen gå ner osv...Sara skulle försöka få murphy att bada lite i havet för första gången...slutade med att sara själv badade. ofrivilligt! Men hon hade extrakläder med sig. =) Det brukar aldrig jag ha...

senare bar det iväg in mot stan, och södermalm.

Igår fick jag min födelsedagspresent. Musikalen Elvis på cirkus såg vi. Den var rolig. Oh va sugen jag blev på bergochdalbanor när vi gick förbi grönan. när åker vi kompisar?

gick hemifrån sara vid 13.30 idag...man går bara ner för en backe så kommer man till lindingöbanan...i mitten av backen stod det en gubbe vid en bänk, inget konstigt med tyckte jag. när jag var några meter i från honom, drog han fram sin alldeles privata grej framför mig!! och jääävlar vilken fart jag fick!
haha fy fan...vad är det frågan om..äckliga gubbe!

nu blir det häng med brudarna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0