28 Juni

"backa rakt ut!"

Hemma igen! Har varit ganska intensiva dagar i göteborg. Men så roligt!

När jag kom hem till Martins lägenhet i tisdags kväll, vankades det kanonmiddag a la Åsa och Sofia. Och efterätten ska vi inte tala om! Gött! Mycket vin, så det slutade med lite sansad utgång. Trevligt trots spöregn!

Onsdag. LISEBERG! Så himla kul! Vilken kick man får. Balder överaskade! Medan killarna + Åsa var i spelhuset, hade jag, Sofia och Isabell Baldermaraton!

Vi hade 2½ liter vin med oss in i 5 petflaskor. Så även Åsa hade roligt trots att hon inte åkte något. ;) Vi hade det bra! När liseberg stängde var vi fortfarande där, och motvilligt fick vi gå därifrån... Den planerade utgången, fick ställas in då vi hade roligt på förfesten, kanske för roligt?=) Tömma andras barskåp är inget vi ska göra till en vana.

Idag blev det frukost på stan runt 13.30. Sen satt vi där tills det var dags att åka hem.

Skapliga bilder har tagits. Men dessa kanske läggs upp imorn..nej förmodligen inte... Men efter helgen kanske..

När ska vi tillbaka undrar jag?! Då ska vi ha en seriös Lisebergdag...jag menar, efter 3 timmar hade vi bara hunnit med 3 attraktioner. Vad är det för stil liksom...Då har det gått för sakta. Även om vi fick upp tempot senare under dagen. =)


2 veckor. Exakt nu. Är det sant? Ligger biljetterna kvar i kassaskåpet? Det får vi hoppas ;)

oh PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0