27 Juli

Mitt älskade hjärta, kom tillbaka till mig!

Jag avgudade dig, trots dina brister och fel. Precis som det ska vara.
Finaste killen någonsin... Boss







I..onsdags lagade jag och patrik en rikigt kanonmiddag. kan hända att det blir samma sak varje dag nu tills mamma & pappa kommer hem. riktigt lyckat, och jag blev förvånad själv.

Sen började vi kolla på min nya DVD-film, Sunes Jul! Det finns nog inget bättre. Det var så bra att, vi ca 01.20 på natten hade kollat klart på hela filmen. Den var ju bara ca 4 timmar lång ;)

Det var en bra dag. Onsdagen.

Idag har jag sooolat. jag gör mitt bästa, med tanke på denna skitsommar.

Sen åkte vi till etuna, hade lite party med vin, sen gick vi ut på harrys och tog varsin drink. och vi är redan hemma. det kallar jag lugn & skön utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0