27 Augusti

Grekland!

Vadå impuls.

Klockan 16.30 idag bokade jag, Stefan och Jeppe en resa till Zakynthos, Grekland.
Vi åker från Flen runt 01.30 inatt.

Så runt tolvtiden imorn förmiddag ligger jag återigen på en strand och bara njuter! Fy fan rent ut sagt, vad skönt det ska bli!


Jag är så jävla trött på den här skiten nu i alla fall...

Inte ett rätt gör jag... slutar bara med att det går åt helvete som vanligt.
Förstår inte hur det kan bli så fel hela tiden....
Jag gör mitt bästa. Tro inget annat.


Nu ska jag fortsätta packa. Behöver man packa med ett par jeans?


Ha det så bra nu! Jag är tillbaka om en vecka.
Förhoppningsvis på bättre humör.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0