27 Augusti

Jag har inte rört mig på hela dagen. Såå seg har jag varit, och huvudvärk som hette duga.

Men det var kul igår. Jag och grabbarna var på förfest hemma hos Johan i deras nya lägenhet. Blev lite GuitarHero, shots och enorma diskussioner om ishockeyn. Det är alltid likadant ;)

Nu är sommaren snart slut, då får det bli lite lugnt. vaknade upp med skärsår på händerna och en bula i huvudet. Fattar inte hur jag lyckas...

Jag och Truki ingick i ett vad igår kväll också. Jag tror fan jag klarar det. 500 spänn står på spel. Augusti ut, sen är det nog. Tills nyår. Enkelt ;)

I fredags var jag hundvakt åt Bonito. Han satt brevid mig här i soffan och kollade på tv, (hoppas det var okej åsa ;)) när han somnat gick jag till victor, där killarna var. Det var ganska lugnt. vi kollade på Tratten och Finkel, vilka jävla idioter haha.

Sen vid 01-snåret ringde bror och ville bli hämtad i etuna, snäll som man är... Var inte hemma förrän vid 03.

Ny vecka nu. nya tag. Jobb måndag och tisdag.

Nu har Åsa och Sofia åkt för sommaren. Känns trist...Men vi ses nog snart igen. Det blir ju inflyttningsfester på alla håll och kanter. Karlstad, Örebro, Oslo och kanske att vi får ha vår egen inflyttningsfest i norge...Då skulle vi haft huset med poolen hörrni ;)


jaha, nu märkte jag att jag tappat två av mina örhängen i vänsterörat...va fan! Vad har jag gjort...
Nej nu blev jag sur!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0