26 November

Blev en heldag med hästar igår.

Sofie, Musse, Elin, Lina och Anna plockade upp mig i rondellen, slapp de åka in med hästransporten i Brogetorp. som känt så är ju inte backen så jätterolig...upp hit på berget...


Det gick bra för Sofie. Boss var lite dum första klassen, men skärpte sedan tills sig, så en fin fjärdeplats var ju inte helt fel :) Så mycket fina hästar överallt...ujuj..

Sen när vi var på väg hem kommer Elin med den fina idéen att vi ska åka till Brolöten och rida lite. så sofie och jag följde med dit...

och vilken fin häst sen, hon var så snäll så. gick bättre än vad jag hade väntat mig! Och jag blir så lycklig! Jag har sagt det förr, det är det bästa som finns :)


Idag är jag förkyld och har faktiskt lite träningsvärk i benen...har spelat poker i ett par timmar, och ska läsa lite bok nu...

Inga planer i veckan..än så länge. Men på lördag åker vi upp till Globen. Det ska bli mysigt!


Lasagne till middag. Fan vad gott!

Boss är vacker


Tror det var den bästa bilden på honom..så då kan ni ju tänka er hur bra de andra är... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0