25 Maj

nu sitter jag äntligen ute på lindingö. har varit en lång dag.
eftersom flens vårdcentral bestämt sig för att vägra hjälpa mig och jag bara blev värre...begav jag mig till sthlm till cityakuten. eftersom jag ändå skulle hit. där fick jag hjälp! tack för det

Efter 2 timmar, var jag "opererad" och klar. tummen fick bedövning, och jag vill nog inte veta vad de gjorde med den. skalpell och sax användes hörde jag...trevligt! den har ett fint paket nu, och jag funderar på att aldrig ta av det.

fick även spruta i benet, så där skar de lite också...och ja, fick mitt efterlängtade penicillin också. kanske blir frisk nu!

Nu ska vi äta pommes och grillat kött. och bara ta det lugnt...sköönt


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0