24 Oktober

Fruktansvärd natt på jobbet, natten till igår...ni anar inte hur det är, man vet att det kommer hända igen..men jag tar mod till mig och la mig för att försöka sova vid 02... kl 03, kommer det igen. Jag blir lika rädd och upprörd varje gång. Efter det är det nästan lönlöst att försöka sova...jag spänner mig, ligger bara och väntar...minsta lilla ljud och jag spänner upp ögonen, det knyter sig i bröstet, och magen vänder sig ut och in... för att sekunden senare, återgå till mitt väntade.. på nästa ljud, eller på att morgonen ska komma..och så fortsätter det så...när klockan blev 05, måste jag ha somnat av utmattning..vaknade igen en halvtimme senare...kunde inte sova sen...

..behöver jag säga att jag somnade som en stock i min egen säng vid halv nio sen..


Jobbat natt idag med..för att sen få vara hemma en stund och sen gå tillbaka till jobbet. Det gör mig ingenting, trivs så himla bra..


TV-kväll ikväll..Det är allt från ishockey till bönder. Kanske hinner med allt..

Vann på tipset i måndags, hela 155 kr, nybörjartur? skulle inte tro det... Funderar på att bli spelberoende, och vinna en jäkla massa pengar...


och så 3 nya poäng ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0