24 November

För första gången sen 2004 bojkottade jag Idol igår kväll. Är inte kul längre. Sen fanns det ju något annat som lockade mera!

Leksing tills jag dör

De trampar på. De är så bra.

Veckan har varit bra. Soffan har haft fullt upp med jobb, modevisning och vinprovning osv. Hon är så duktig ;)

Så jag har ägnat veckan åt det mer grabbiga hållet. Fotboll, Ishockey och poker...  Men det är roligt! Glad att Victor, Jeppe och Stefan inte har alltför mycket att göra om dagarna ;)


Nu är jag förkyld igen...att det ska vara så här hela tiden...Kan ju lika gärna bli riktigt jävla sjuk och sen bli av med det helt o hållet..nej nej..det går ju inte..

Var tvungen att köpa nya Potter-boken när vi var uppe i Solna i onsdags. Nog för att jag läst den på engelska men vill läsa den på svenska också...ifall jag missat någonting haha

imorn är det dags för tävling igen..för Soffan alltså.. Det blir roligt! Jag ska hjälpa till i den mån jag kan...och gosa med Boss :)


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0