24 Maj

huset är invaderat av läskiga människor. de kom redan klockan 8 och satte igång i patriks rum. och med dessa tunna väggar, var ju jag också tvungen att lämna mitt rum. låter som de river hela huset. Men det blir skönt med braskamin sen. speciellt nu i sommar......


Men det ordnade sig. jag och putte fick våran behövliga sömn ändå.

Innan det ringde jag VC igen. de tycker att ström har mer problem än jag..så han är minsann välkommen. Jag som hittar nya sår varje dag får stanna hemma.men jag är inte bitter för det.
jag klarar mig...jag har egen vårdcentral här hemma. nu har jag precis stuckit ännu ett hål i tummen med synålen, för att trycka ut allt var. IGEN!
och strax ska jag gå till stefan, så ska han rycka av hela tumnageln med en tång. Lika bra!

Igår badade jag och Linnéa. Nästan haha. dåliga vi är...

snart ska vi bege oss till eskilstuna. med ett stopp i malmköping först!

nu drar jag från det här huset...hoppas det är fint när jag kommer hem

have fun

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0