24 Juni

Helgen.

Fredag. Midsommarafton.

Vilken kväll. Helt otroligt.

Vi började runt halv 6 på eftemiddagen..Jag och Linnéa tog grillen. Kanske inte var bästa alternativet, om man tänker så här i efterhand. har fått klagomål. Men Stefan får gärna grilla nästa gång! Får se om han gör det bättre.
Lätt att hålla reda på hamburgare kotletter och 4!!! fläskfiléer samtdigt!

vi drack, sjöng, spelade boul, drack igen, spelade fotboll, drack ännu mer...


Ca 02 intog vi dansgolvet i vardagsrummet...och vilket drag! Bara med min kamera togs över 200 bilder på hela kvällen. Kan man ens ta så mycket bilder...

Jag åsa och sofie, tog det lilla förnuft vi hade kvar..och traskade hemåt vid 4- snåret. ryktet säger att jeppe och eric stannade kvar till sist..

Det är inte klokt så kul vi hade!

runt 12.00 i går hade jag fortfarande 0.3 promille i mig...förjävligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0