24 Juli

Idag har jag, Patrik och Linnéa varit på ica. vi som är föräldralösa för stunden måste ju ordna mat på nåt sätt. Patrik var lycklig över mitt visa-kort! han plockade i chips, cola, glass osv osv och la i korgen. Det är bra med systers visa-kort. jodå! en vacker dag är det tomt...

Sen slingade Linnéa mitt hår, samtidigt som vi lagade mat. Sen åt vi middag som en enda stor familj, jag, Linnéa, Andreas och Stefan. Det blev gött!

Kom precis hem från etuna, Jag, Åsa och Melker har varit och sett Harry Potter. den var bra men kändes som en liten "mellanfilm". längtar efter nästa. och sista, den kommer 2010 har jag läst. inte såå långt kvar.........


imorn (idag) ska jag städa huset, kan hända att det blir ett par maskiner tvätt också.. tror det behövs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0