23 Juli

usch & blä

satan vad jag har varit dålig idag...

inte förrän 14.00 kunde jag ta mig upp ur sängen, och då gå de få meter till soffan..väl där kunde jag inte resa på mig förrän 18.00...vad hände? jag var inte dålig igår..bara jätteglad osv...

så idag har jag levt på vatten, har blivit ett par liter...

gårdagen, kanonbra! blev ganska mycket folk tillslut. vi var ca 50 pers. vi startade med grillning hos Linnéa och Stefan. Sen gick vi allihopa till Åsa där det redan var mingel. Sen blev det välkomsttal, med bål och sen lekar. Vidare till ekborgen för brännboll, jag fick aldrig slå, så jag blev sur och bojkottade brännbollen efter en stund..vi hade roligt ändå, vi som inte var med =)

Sen hem till Åsa igen, där fortsatte festen. Riktigt kul var det!

Runt 03 var festen slut för mig...Vackraste soluppgången hade börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0