22 Oktober

Idag är jag glad!

Helgen då. I fredags satt jag och kollade på Idol och allt som hör till. Var lite tröttis...

Lördag, Christel och Göran kom vid 14. så mitt första vinglas dracks upp 14.30, sen fortsatte jag på den vägen... huruvida det var bra eller ej vet jag inte... Men jag var minsann väldigt glader när Stefan plockade upp mig vid halv sex...haha

Hem till Jonsa på förfest, det var kul! Sen fick det blir lotus..

Stefan bjöd på sin absinth...och det här är speciellt till Åsa - det var skitäckligt och jag ska nog aldrig mer dricka det. Bra va?!

Så min absinth får nog förbli en prydnad i bokhyllan :)


Idag har jag, Victor och Jeppe varit på banken, både i flen och Katrineholm. Sen blev det lite McDonalds. mmm...


Det är massor av rolig sport på tv ikväll... men jobbet kallar.


Sötnosen här då...goooos

Han är så himla fiiiin... Jag, inte lika fin. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0