22 Juni

Hitills, så har det varit en ganska glad midsommar. Jag och Stefan har varit på ica och fixat inför kvällen. Det var vi och ett par tusen till som köade.

Sen tyckte Stefan att vi skulle tagga till lite mer. Så vi tog en sväng på skogsvägarna utanför Flen... som mest var vi uppe i 130 km/h, då höll jag nästan i mig. Förstår inte det roliga med det där...=) Sen stannade vi och köpte en kartong gubbar.

Nu håller jag på att gör mig iordning, blir tårta hos Ström alldeles straxt. Gött! Grattis på födelsedagen!

Nu ska det bara sluta regna så kommer den här kvällen bli härlig! Det blir den nog ändå, med eller utan regn!


För övrigt är jag fortfarande mätt sen restaurangen igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0