21 Augusti

Idag har jag, Stefan och Jesper varit i Eskilstuna. Först gick vi och tog en fika på åhlens. Våfflor och cappucino blev det, mmm! sen åkte vi till någon verkstad där vi lämnade Stefans bil, så kom Tomas och plockade upp oss. Han har tydligen ledigt en vecka, så han tog sig hemåt från norge en sväng. Mycket trevlig överaskning! Så åkte vi 4 och åt på ett ställe lite i utkanten av tuna, Det var mysigt! Sen efter det åkte vi till tomas sommarstuga ute vid sundbyholm och drack lite mer kaffe. så 1½ timme senare släppte tomas av oss vid verkstaden igen, men bilen var inte klar, så vi la oss i gräset och solade lite, och pratade om thailand, oh vad jag längtar tillbaka! Jag är mycket sugen på en återresa i vår, någon mer?!

En härlig dag!



Ikväll har det blivit ett par avsnitt av Vänner, So you think you can dance,ett antal timmar framför facebook, (säger som åsa, det är ett enda stort virrvarr) och Potter. Har kommit lite mer än en tredjedel. Mycket bra!





--------------------------------------------------------------------------------


Eftersom ingenting annat verkar fungerar...

...så flyr jag. Jag vet att jag gör det rätta. Hur skulle det inte kunna vara det...

Om jag ber dig, Vågar du? Kan inte se att det skulle handla om något annat än det längre.

Jag ser ingen annan utväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0