20 November

Bra dag.

Bara tagit det lugnt.

Imorn bär det av upp till Råsunda igen, Stefan,Victor, Jeppe, Danne och jag tänker heja fram Sverige.

Jag börjar redan känna mig som en enda stor isbit. Och då bara av att tänka på hur kallt det kommer bli. Men förmodligen kommer Sverige vara så himla bra, att man kommer bli alldeles varm inombords av stämmningen :) Längtar till Nationalsången, då brukar gåshuden dyka upp...


En stor kontrast mot förra gången lär det ju bli i alla fall... långkallingar på. om jag har några...

Jag saknar sommar.


Nu har jag spelat poker på internet i 4 timmar i sträck...inte trodde jag väl att jag skulle börja med sånt också. Men man blir som man umgås sägs det.

spelar bara med låtsaspengar än så länge...något annat vore ju sinnessjukt :) Men kul är det iaf.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0