20 Juli

20 Juli

Nyss hemkommen från jobbet. Ska snart köra iväg mamma,pappa och Viveca och Arne till Katrineholm. sen får ta de sig till österrike hur bäst de vill. men då har jag ändå hjälpt de på traven lite ;)


Har vart en bra ledig vecka för min del. för lite sol men det är ju som vanligt.

I måndags var vi ute i näverkvarn vid havet hos mormor och morfar. alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn var med. Så det var livat till tusen! härligt

I tisdags var jag Victor och Ström ute och fiskade haha. jag har trots mina år på haven bara fått fisk en gång på riktigt sätt, annars brukade jag använda håv ;)

Jag hade i mitt fiskespö i 15 sekunder och när jag drog upp det hade jag fått napp, yes!! Jag fick två stycken, och ström fick två, sen fick även victor en, tur det, så han blev glad också ;) Ström hade bullar och kaffe med sig, var riktigt mysigt där i solen. tills det började regna och vi fick springa tillbaka till bilen. Men det var roligt så länge det varade!

imorn är det 21 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0