20 Augusti

Jaha.
Vad gör jag nu?
vi väntar. kanske att vi vet på fredag. Kan hända att det blir ett besök i grannlandet i veckan. det vore nice faktiskt.

Oh vi ska åka till Sthlm i dagarna! Jag är såå laddad. nu ska vi göra av med pengar. Jag ska köpa: ett par jeans, en ram (till det fina fotot jag förstorat) en jacka, en ny väska, säkert ett par skor också, skulle jag få med mig ett par stövlar hem, är det kanske dags att söka hjälp....


Imorn ska jag och Stefan åka till Etuna, vi ska dra lite kablar i bilen, sa han ;)


Nu, Harry Potter!


 

A bolt of fear went through him

as they thundered through the sky
For he saw the Riders coming hard

and he heard their mournful cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0