2 November

Nyss hemkommen från mitt extrajobb. Tyvärr får jag inga pengar för det, så det är tydligen idellt arbete av mig. TAXI SOFIA...

Men jag räknar väl med att om ca 3 månader få tillbaka såå mycket. Patrik ska få hämta och skjutsa mig överallt...så vi har all skjuts från krogen osv klart i..ja vad ska jag säga....3 år framöver?!4 år kanske tillochmed...?

Men det positiva är att jag nu vet vart alla fartkameror mellan Mköping och Flen sitter..Utantill! Nödvändigt vetande...

Imorn blir det jobb, och hade det inte varit för att Alex Schulman ska vara med i Idol, så hade jag inte kollat på det...Inge kul längre...Då hade jag kollat på typ Doobidoo eller vad det kallas...istället...


Och på frågan om när mitt immunförsvar försvann, kan jag tyvärr inte svara på...

kan det ha varit efter thailand...?

Vill inte bli sjuk igen iaf... känns så onödigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0