2 juni

nyss hemkommen från Vassbro haha.

Tjejerna var upptagna ikväll. Men det gick ingen nöd på mig. Träffade Limpan i 5 minuter iallafall =) Sen kollade jag,Stefan, Jeppe och ström på Talang 2007. Jeppes favoritprogram, så då fick man knipa igen. Spännande var det! =)

Sen blev vi upphämtade i Flen, och fick åka RIKTIG bil till Vadsbro. Saab 93 med hela 280 hästar! Jag och grabbarna bara satt och log för oss själva i baksätet och njöt! Snabbt gick det. Sån skulle man ha!

Så himla kul att träffa Tomas igen.Var länge sen nu. Han bjöd på öl, choklad och kakor! och kaffe såklart, kommer väl inte somna på ett par timmar nu bara för det.

Så underbara människor man har omkring sig! Jag blir så glad! De bästa i hela världen! Jag är lyckligt lottad!

Lördag: middag, fotboll och fest!

Have fun

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0