2 Augusti

Grattis Sofia!

Ja visst, idag har jag namnsdag! Eller ja, det är ju inte Sofia idag...Karin däremot...Men ändå. Kul för mig!

Så snart kommer farmor och farfar och äter blåbärspaj med oss. ska bli så gott!


Igår var det sool, och jag var ledig. perfekt!
Sen på eftermiddagen tog jag en sväng ut till malmköping till Sofie, var ju bara tvungen att titta på lillen. Föddes i söndags morse. han var helt otrolig!

Men han börjar redan bli bra kaxig haha. men än så länge kan man hålla honom ifrån sig med en hand när han tänker sparka. Men inte så länge till kanske... ;)

Finaste killen ialla fall!

och så fick jag ju träffa min älsklingstjej, vet inte vem av oss som blir gladast, jag eller ayla =)


Blev även utgång igår, förfest hos andreas i etuna. sen gick vi till Harrys. Det var kul, men vi blev så himla trötta, så det blev inte så sent. Vi börjar bli gamla...


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0