19 September

så ännu en dag i mitt mycket händelserika liv har passerat.

Satt ett par timmar i telefonkö igen..nejdå, idag har jag bara suttit en halvtimme sammanlagt. Men nu tror jag att jag fått ordning på modem,router och allt möjligt.

Och när det var klart gick jag till hvallen och skulle egentligen inte sola men blev så sugen..det fanns en tid 14.40. perfekt, så hade jag ungefär 50 minuter på mig. Jag var själv i hela bassängen, nästan i hela badhuset haha, var några ungar i lilla bara. och vad skönt det var! Så idag har jag simmat hela 52 längder. Det är inte annat än att jag känner mig lite stolt faktiskt. för det är lååångt =)


Och Leksand vann med 3-0 nyss, för er som undrar. och det gör ni ju =)


Imorn ska jag och Soffan till etuna och shoppa lite! Är riktigt sugen! Vi ska hämta sofies nya sadel och äta nåt riktigt gott! Så långt har vi kommit i planeringen. vill ha en ny jacka, skooooor, som vanligt, någon jättegosig kofta skulle inte sitta fel.

snart dags för denna sötis att döpas också...liten har blivit lite större ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0