18 November

Update. Helgen.

I fredags blev det hemmakväll för mig. Familjen var på innebandy i Södertälje. Så det var så lugnt och skönt.

Lördag. Jag och Linnéa gick och solade på hammarvallen, så himla skönt. Sen gick vi hem till Linnéa och väl där hemma, blev jag inte långvarig, åkte med Stefan ner till Hammarvallen igen. Kollade på A-laget, det gick inte alls bra.

Sen hem och stressa som vanligt. jag fattar inte...Det likadant varje gång. Hem till Stefan, kort förfest, sen taxi in till Etuna.

Jag hade bokat bord åt oss på Harrys, och det fungerade jättebra, synd bara att inte fotbollen fungerade likabra! Efter matchen blev det Lotus för vår del. Det var helt okej :)


Idag, vaknade till, knappt...gick till Linnea, vi gick och mötte Sofia på stan, vi skulle fika men tyvärr var ju ingenting öppet, det förstod man ju, en söndag i flen. Så vi köpte med oss fikabröd på ICA, gick hem till Linnea igen och fikade där istället. Mysigt. Synd bara att det blev så kort tid.

Sen kom farmor & farfar och mormor & morfar, kanonmiddag blev det. Sen innebandy igen, jag,victor,stefan och truki. Patrik och Jeppe på plan. Det gick sådär...hehe

Men, det där med fotbollen. Det visade sig vara ganska bra, för då avgörs det på onsdag uppe på Råsunda. Och ja, vi kommer nog vara på plats! Ska bli så himla kul! och kallt..men det är annan sak!

då åker Sverige-tröjan på igen..får väl ha jackan under eller nåt..riktigt snyggt lär det bli.

12 timmar jobb imorn.


Åsa - är väldigt ledsen över att vi inte hann ses något i helgen. Men vi ses väl till jul hoppas jag


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0