18 Juni

Fest i Flen #2

okej..gårdagen...

Innan första gästen kommit, hade jag så klart redan hunnit ha sönder min älskade dator.Igen. VARFÖR...varför.. hur lyckas jag jämt...jag gjorde inte ens någonting. Bara av att vara i närheten... det är nästan så att jag börjar tro att den inte tycker om mig...?!

Stefan Eric och Sofie kom först. Tätt följt av Jeppe, Robert och Sofia. Sen kom Åsa. så 9 var vi som skulle grilla! jag tog grillmästarrollen. skötte mig hyffsat, behöver bara träna lite. Och att ha 8 stycken som nästan dör av hunger..gjorde mig lite stressad. Men fasen vad gott det blev till slut!

Efter maten kom Helena, hjorthen, Isak, Danne Calle, Gustaf, Malin och en kompis till henne... Ja..det blev ganska trångt på altan! Men trevligt var det.

Vid halv tio gick vi ner till marsvägen, mötte Linnéa (som jobbat) och sen bar det av.

Martin Stenmarck var ungefär lika dålig som man trott. Så innan han ens sjungit klart 7milakliv gick vi mot öltältet.

Oh va kul det är. Fest i Flen är speciellt. Man träffar så mycket folk som man säkerligen inte träffat sen förra året samma datum, det är jobbarkompisar, gamla tränare, föräldrar och framförallt alla vänner.


Allt var perfekt! Tills jag ska ta ett snyggt kort och märker att kameran inte är kvar...Vad ledsen jag blev. Vi letade och frågade efter den, men..borta!

Så klantigt av mig att ha med den. Klart att nån girig jävel ville ha den. hoppas denne gillar alla bilder... kunde väl i allafall få tillbaka minneskortet...orört.


Men annars, en kanonkväll!

Idag har vi fikat hos Helena. Jättemysigt har det varit. Kul att hinna ses lite! Vi ska hinna åka och hälsa på henne i öret också!



You hear it calling, you cant deny
cause when it calls, you know youre gonna fly
its all around you
it fills your wings
you and I, we know the wind

you and I together
We can find our dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0