15 Juni

Ikväll kände vi för att återgå till tidigare dagar, jag och Åsa. Så vi har tittat på en himla massa gamla bilder och filmer från förr.

Vem minns inte detta? Tänk tillbaka och njut:

Vallarna - Mycket hände på dessa kullar, tömning av blåsan på toppen av kullen i månljuset - alla såg oss...varje gång!

Halmstad 03 - "Kan ni gå in på toa och kolla om min bikini lyser?"

alla sportlovsfesterna - ett exemel: Åsa var säker på att bli utslängd från sitt hem efter en liten olycka, och alla erbjöd henne ett nytt hem, för att mildra Åsas ångest.

Polen 04 - "Botten upp grabbar!"

Alla helkvällar på Blå - Att komma dit efter 21.00 var otänkbart!

Det stora steget över till Rolling - Lisa går fram till en uppkäftig brud, pekar finger och skriker "Jävla tjockis!!"

Bulgarien 04 - "Jag bara rapar lite, så där som man kan göra ibland"

Amazonfesterna - De första tre minns vi inte

SÄLEN 2LAX5 - "Jag har uttryckt mig själv i kaviar"

Vadsbrofesterna - Framtänder sökes!

Tallin 05 - "Ni lever på staten!"

Balen 05 - Förmodligen den finaste festen vi någonsin kommer gå på, trots att jag hade svårt att skärpa mig vid middagen.

Studenten 05 - Vi kunde valt natur men vi luktar gott.

Den berömda midsommarfesten hos Sara 06 (som ioförsig inte var någon fest) - "Går du runt med skor inomhus hemma kanske?!"

Nyårsafton 06 - Det var faktiskt första gången alla var samlade sedan nyårsafton 05.

Diverse resor - Wzup with it vanillaface?!


Visst att vi befinner oss på olika ställen numera, men när vi väl ses så har vi fortfarande lika jävla kul ihop som alltid! Oslagbart!


Vi ses den 21:a juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0