14 September

Teknikens under

Jag börjar bli liiiiiite sur nu bara. Telia kraschade tydligen igår kväll, men det skulle vara igång kl 16.00 i eftemiddags. aa tjena. Kl 19 ringde jag till teliasupport, jag blev placerad som nummer 73 i kön. okej! så två timmar senare kom jag fram till en trevlig kille som kom på problemet direkt. gud vad bra tänkte jag. nu har jag gjort som han sa två gånger om, det går fortfarande inte. så nu har jag dragit en nätverkssladd genom hela huset. då fungerar det iaf.

Vilket skit!

*

Det bultar i huvudet på mig. det gör ont. Mina händer skakar. Jag känner igen den känslan, det pirrar i armarna. Jag tappar känseln. Jag får den mest underliga känslan i magen. Jag hatar det. Jag är arg.

sjukt att jag reagerar så starkt med hela kroppen...

*

Men det är bra nu. så här en halvtimme senare är jag bara sliten och vanligt förkyld igen. För jag har min nya låt. Så fort jag lyssnar på den spricker jag upp i ett enda stort leende.

gör vad ni vill. jag har min låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0