12 Augusti

Hårt

Jaha!
I fredags hade vi inte planerat så mycket, men jag och åsa åkte hem till Stefan, där eric var också. Vi drack lite och spelade Geni, alltid lika kul! tjejerna mot killarna! Stefan och Eric vann. Precis när vi var klara kom Truki, Victor, Jeppe, Johan och Jocke! Efter ett tag beslöt vi att gå till Teklas. Första och sista gången vi gick dit! Men de hade goda shots i allafall. Var en rolig men annorlunda kväll!


Igår åkte vi till orrö, jag och Linnéa var först av alla på hela orrö. Senare dök Jeppe,Victor och Jocke och Stefan upp! Det var riktigt skönt, så skönt att att jag tog mitt första dopp! det var ju bra!

förfest hemma hos mig på altan igår. tror vi blev 11 stycken till slut! Det var jag och Linnéa och grabbarna! Det var riktigt trevligt!

Sen åkte vi till kholm med taxi, jag tog en sväng ensam på statt i 10 minuter, hälsade på Helene =) Sen gick jag också till öltältet där alla andra var, och där var det drag som hette duga! vilket sjuukt bra band! när öltältet stängde åkte Linnéa hem med bussen och jag stannade kvar med resten...kanske inte mitt bästa beslut i livet. Men i allafall, jag hade roligt som få! tills sista halvtimmen... ;)
Det är tur att man har folk som bryr sig så mycket om en!
Kanonkväll!!



Röran till trots gick det smidigt att städa imorse, mamma och pappa var snälla och hjälpte till! Så mamma fick panten, den låg på 80 spänn, så hon var nöjd! =)

Sen kom Sofie och vi åkte till Kings, mumma!! Sen åkte vi hem till åsa där det bjöds på kaffe mocca! jojo!


För övrigt ska jag inte använda min vita kjol igen när det är utgång, den är liksom inte vit när jag kommer hem. Den har tvättats 2 gånger idag...fortfarande inte ren..Men ska inte ge upp, det ska gå! ;)


På tisdag kommer Sara och bullen, Ska bli roligt att få visa henne...Flen... haha



Torsdag blir det etuna, oh yes... ;)


PS. Nästa gång får folk gärna påpeka för mig att dra upp linnet...schyssta bikinilinjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0