10 juli

eh..snart är tisdagen över. oh herregud...


Idag har jag jobbat, sen efter jobbet gick jag, Sofia och Martin och fikade lite på stan. Alltid lika trevligt. även fast jag fick dricka pulvercappucino. Mjaa, det duger egentligen inte.

Sen hem och äta lite mat. Sen blev det fotboll på ekborgen med Stefan,Ström, Hjorthen och Robban. Jag tycker det är så sjukt roligt alltså, jag är rätt dålig men, gör mitt bästa. oftast;) Så vi körde volleykick i 3 timmar. Jag var livrädd att jag skulle förlora och få stå i mål med röven i vädret och alla siktar på att träffa!!
Nu var det bara hjorthen som behövde göra det en gång..och vi alla missade. så han var glad ändå! Hade jag förlorat en omgång kan jag lova att jag tagit mitt pick och pack och sprungit hem på en gång!

Men det är jobbigare än man tror att spela. känner det i min lilla klena rygg nu...


imorn åker vi. Jag fick höra ecstacy of gold genom mobilen från konserten i oslo förut. lalalalalala jag blir tokig.

Men var inte oroliga här hemma. Det kommer gå bra! Det kommer bli underbart =)

Ses på fredag!


...nu ler jag så där fånigt igen. haha. jag kommer på mig själv. får sluta med det.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0